Da mamă, am blog + Mirobolanta “Coaliție pentru familie”

tumblr_osesopUnnS1wtbifro1_1280

Azi de dimineață când pleacă maică-mea la muncă mă întreabă : „Ce faci azi?”. Răspunsul meu de student în vacanță, în căutare de job: „Văd io!”. Ei bine mamă, cu regret, te anunț că mi-am făcut blog.

Ei bine, DA, ca mulți din generația mea am multe de spus și mă cred destul de important încât să mă asculte cineva. So here I am, all T, all shade, all pink lemonade!

Ce subiect mai bun pentru primul post decât mirobolanta „Coaliție Pentru Familie”?!

Vă spun eu…niciunul!!! CPF doesn’t like to be toped cuz it’s str8!

Mai exact aduc în discuție o listă de propuneri exprimate de asociația ProVita (mama sau tatăl CPF, i don’t wanna assume it’s gender) publicate acum aproximativ o lună.

„Actul carnal exprimă dorința de a fi tată și mamă a unor copii comuni, ceea ce implică în mod necesar un angajament pentru toată viața”. Deci să înțeleg că dacă urlă hormonii în mine și vreau să mă f*t cu o „creștină” automat înseamnă că simt o gâdilare a instinctului patern și trebuie să însămânțez sus-menționata „creștină” că altfel nu se poate. Nu numai dar e ceva „pe viață’! Deci dacă vreau să f*t mai întâi trebuie să o iau „creștina” de soață. Că după o înșel, îmi vărs frustrările reprimate pe ea și o bat de o usuc nu contează. Important e să o iau de soață. Sună cunoscut….România anilor 70-80 is that you? Nu te lasă „nostalgicii” să intri în istorie? Tragic….

„Fertilizarea în vitro și practicile similare sunt de o imoralitate gravă”…. do I need to say more?! Dacă deja nu ești revoltat îți meriți soarta și sincer sper că ești sterp/stearpă ca să treci și tu prin drama celor de bună credință care vor un odor dar au anumite probleme ce împiedică asta. Aduci argumentul că Dumnezeu dacă dorea asta se întâmpla natural? Pai atunci de ce Doamne-Doamne ne-a dat minte? De ce ne-a permis avansarea științifică? Nu e omnipotent? Sau sugerezi cumva că nu știe ce face și tu un simplu muritor ști mai bine?

Apoi înțeleg că aceste asociații au probleme cu avortul. Ce dacă femeia a fost violată? Ce dacă are 14 ani și nu știe mai bine? Oricum scopul ei este să facă plozi, să stea la cratiță, să tacă din gură și să încaseze bătaie. Eu asta am văzut la familiile tradiționale.

Și cea mai mare idioțenie din toate…utilizarea tehnicilor contraceptive este imorală și este un PĂCAT!!!! Nu vorbesc din auzite, asta mi-a fost predat chiar la liceu de către stimata doamnă profesoară de religie. O fată până în 30 de ani îmi spunea că să folosesc un prezervativ este păcat. Adolescentul hormonal nu înțelegea că ea bătea apropo la abstinență. Ci doar că metodele contraceptive sunt greșite.

Acum vă întreb pe voi, având în vedere că permitem asemenea inepții. Nu ne merităm soarta?

Leave a Reply

